Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Σκόνη

Κοίτα με
Πώς περπατώ αγέρωχη πάνω στη σκόνη
Τη σκόνη, τη σκόνη
Που πέφτει από το στήθος μου
Και από τα δάκτυλά μου.
Όλο και πιο ανάλαφρη
'Ωσπου να μείνει μόνο ένας κτύπος
-Όχι της καρδιάς.

Του άδειου βλέμματός μου.
Είσαι εκεί;
Δε θέλω να είσαι
Δε θέλω να είσαι, μόνο επειδή εγώ το θέλω.
Με βλέπεις..;
Είμαι μια χαρά
Χαμογελάω στους καθρέπτες,
Ώ, τι γλυκειά ικανοποίηση που δίνουν
Με τον κατάλληλο φωτισμό.

Μπορείς να γνωρίζεις;
Φυσικά και μπορείς
Αλλά δε θέλω να γνωρίζεις, όχι, μόνο επειδή το θέλω εγώ.
Τρέχει, φεύγει η σκόνη απ' την κλεψύδρα
Κι άμα τελειώσει ο χρόνος;
Θα 'ρθεις να με βρείς..;
Να μην έρθεις
Να μην έρθεις, μονάχα επειδή σε ζητάω.

Θα περάσει, όλα περνούν -Άλλωστε.
Καινούρίο όνειρο.
Θα περάσει κι αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου